WYZWANIE
Grupa Polcom jest dostawcą wysokiej klasy budynków modułowych i wnętrz dla wielu marek hotelowych na całym świecie. Polcom Group posiada własną wytwórnię konstrukcji stalowych zlokalizowaną w Gdyni oraz fabrykę mebli i wyposażenia modułowego w Chojnicach.
Inżynierowie Baseline dostosowali oraz wdrożyli system Elektronicznego Obiegu Dokumentów, którego podstawową funkcjonalnością stał się centralny rejestr dokumentów, a samo narzędzie mocno wspiera automatyzację procesów biznesowych, obiegu korespondencji przychodzącej i optymalizuje zarządzanie dokumentacją. Menedżerowie odpowiedzialni za wybór oprogramowania wskazali jako jego główne wymaganie elastyczność, funkcjonalność, bezpieczeństwo i ergonomię systemu.
WDROŻONE ROZWIĄZANIE
W pierwszym etapie wdrożono Elektroniczny Obieg Dokumentów i faktur kosztowych przy wykorzystaniu mechanizmu OCR przyspieszającego proces rejestracji pism przychodzących.
W drugim etapie system Baseline™ zintegrowany został z wewnętrznym systemem ERP. W ramach dwukierunkowej integracji systemy komunikują się między sobą w zakresie baz kontrahentów, eksportu faktur kosztowych, importu zamówień, importu PZ oraz pobierania płatności do faktur kosztowych.
INTEGRACJA Z SYSTEMAMI
Integracja z wewnętrznym systemem ERP
EFEKT
Wdrożenie systemu Baseline pozwoliło organizacji Polcom Group na usprawnienie pracy poszczególnych działów, koordynację przepływu informacji pomiędzy jednostkami organizacyjnymi w strukturze rozproszonej, wsparcie w zakresie pozyskiwania informacji o poszczególnych dokumentach, płatnościach i kontrahentach oraz optymalizację w zakresie efektywności przekazywania informacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie.