Gala 50-lecia Portu Lotniczego w Gdańsku
18.04.20245 kwietnia w AmberExpo odbyła się uroczysta gala z okazji 50-lecia Portu Lotniczego w Gdańsku, na którym mieliśmy przyjemność gościć jako dostawca oprogramowania. (więcej…)
Naszą misją jest dostarczanie innowacyjnych narzędzi dla biznesu, dlatego przełamujemy obecne standardy i podnosimy poprzeczkę dla całej branży.
System Baseline™ pomaga spełniać marzenia podopiecznych fundacji mammarzenie.org
5 kwietnia w AmberExpo odbyła się uroczysta gala z okazji 50-lecia Portu Lotniczego w Gdańsku, na którym mieliśmy przyjemność gościć jako dostawca oprogramowania. (więcej…)
20 stycznia Baseline po raz kolejny miał przyjemność brać udział w konferencji online organizowanej przez BPC Group Poland. Tym razem tematem wydarzenia było: Przyszłość bez papieru: Optymalizacja obiegu dokumentów i digitalizacja danych. (więcej…)
Jest nam niezmiernie miło poinformować, iż po raz ósmy w dniu 02.11.2023 roku uzyskaliśmy certyfikat Dane Chronione wydawany przez jednostkę certyfikującą TÜV NORD Polska Sp. z o.o. (więcej…)
Już 19 października 2023 roku mamy przyjemność wziąć udział w konferencji organizowanej przez BPC GROUP POLAND pod tytułem: Digitalizacja dokumentów. Skuteczne zarządzanie przepływem informacji. (więcej…)
System Baseline™ został w pełni zintegrowany z KSeF co w praktyce umożliwia wysyłanie i odbieranie e-faktur z platformy Ministerstwa Finansów, zgodnie z nowymi przepisami. KSeF stanie się obowiązkowy począwszy od lipca 2024 roku. (więcej…)
Nowelizacja Kodeksu Pracy w 2023r. wprowadziła nowe przepisy dotyczące między innymi pracy zdalnej oraz urlopów. W najnowszej wersji oprogramowania Baseline™ zostały wdrożone zmiany, dzięki którym nasi klienci bezproblemowo zaadaptują się do nowych regulacji. (więcej…)
Wdrożenie Elektronicznego Obiegu Dokumentów Baseline™ w Przedsiębiorstwie Budownictwa Przemysłowego Chemobudowa – Kraków S.A. (więcej…)
Okrągła rocznica założenia firmy Baseline to okazja do wspomnień, dokonania oceny dotychczasowych osiągnieć oraz inspiracja do podejmowania dalszych planów rozwojowych.
Nasze 10 urodziny to bez wątpienia wyjątkowe wydarzenie, które wiele dla nas znaczy. (więcej…)
W Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Rządowego Centrum Legislacji, 1 grudnia został udostępniony projekt o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług tzw. Projekt KSeF wprowadzający model obligatoryjny e-fakturowania. (więcej…)
13 grudnia odbyła się kolejna edycja konferencji RoadShow, na której Baseline pojawił się w roli partnera technologicznego. (więcej…)
Szanowni Państwo,
W letnim wydaniu newslettera przygotowaliśmy zbiorczą informację o najnowszych funkcjach programu jakie znalazły się w planowanym na czerwiec 2022 wydaniu 10.10.0 systemu Baseline™. (więcej…)
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów poszerzyliśmy ofertę Baseline o nowy moduł – Pojazdy, dedykowany nie tylko dla branży Automotive. (więcej…)
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów poszerzyliśmy najnowszą wersję systemu Baseline™ o nową funkcjonalność – integrację z platformą Autenti. (więcej…)
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów poszerzyliśmy najnowszą wersję systemu Baseline™ o nową funkcjonalność – integrację z KRS online. (więcej…)
Szanowni Państwo,
W jesiennym wydaniu newslettera przygotowaliśmy zbiorczą informację o najnowszych funkcjach programu jakie znalazły się w planowanym na wrzesień 2020 wydaniu 10.0.0 systemu Baseline™. (więcej…)
System Baseline™ z powodzeniem wspiera polskie szpitale, automatyzuje procesy obiegu dokumentów i udrażnia przepływ informacji. Zapraszamy do lektury artykułu na temat wdrożenia Elektronicznego Obiegu Dokumentów w w krakowskim Szpitalu na Klinach, należącym do Grupy NEO Hospital. (więcej…)
Szanowni Państwo,
Mając na uwadze zaistniałą w chwili obecnej sytuację, spółka Baseline wychodzi naprzeciw oferując swoim klientom nieodpłatną, czasową możliwość rozszerzenia posiadanego już systemu Baseline™ o dodatkowe licencjonowane składniki. (więcej…)
Szanowni Państwo,
W noworocznym wydaniu newslettera przygotowaliśmy zbiorczą informację o najnowszych funkcjach programu jakie znalazły się w planowanym na grudzień 2019 wydaniu 9.3.1 systemu Baseline™. (więcej…)
Począwszy od 1 września 2019 roku ustawa o VAT wymusza na podatnikach nowe obowiązki. Oprócz już istniejącego obowiązku weryfikacji statusu podatnika powstała dodatkowa konieczność sprawdzania numerów kont bankowych w udostępnionej przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej bazie danych. (więcej…)
W trosce o najwyższy poziom świadczenia usług udostępniliśmy autorski, zewnętrzny portal www Ekstranet Baseline™ służący do obustronnej komunikacji z naszymi Klientami oraz Partnerami. Zadbaliśmy o to, aby korzystanie z portalu było intuicyjne i wygodne dla użytkowników końcowych. (więcej…)
W dniu dzisiejszym uruchomiliśmy dla użytkowników naszych produktów kanał dystrybucji informacji o wydanych nowościach, poprawkach i zmianach w systemie Baseline™. Informacje te zostały pogrupowane w kontekście poszczególnych wersji systemu. (więcej…)
W nowej wersji 9.0.0 została wprowadzona funkcjonalność budżetowania na projekty z możliwością weryfikacji wykonania w trybie rzeczywistym. Obok budżetowania konwencjonalnego, budżetowanie na projektach stanowi dopełnienie pełnej funkcjonalności jaką oferuje system Baseline™ w obszarze finansowym (więcej…)
Szukamy osób z doświadczeniem w IT, posiadających motywację do zdobywania i poszerzania wiedzy technicznej w obszarze utrzymania i rozwoju oprogramowania biznesowego. (więcej…)
Miło nam poinformować, iż na początku 2019 roku nawiązaliśmy współpracę z nowym Partnerem handlowym. Firma Aplitt Sp. z o.o. jest jednym z głównych dostawców usług informatycznych dla dużych instytucji finansowych w Polsce (więcej…)
Szanowni Państwo,
W noworocznym wydaniu newslettera przygotowaliśmy zbiorczą informację o najnowszych funkcjach programu jakie znalazły się w planowanym na styczeń 2019 wydaniu 8.8.0 systemu Baseline™. (więcej…)
Z uwagi na zmiany jakie weszły w życie z dniem 01 stycznia 2019 roku, zmieniliśmy całkowicie filozofię e-Teczki kadrowej. System uzyskał nową odsłonę i nowe możliwości, a przede wszystkim został dostosowany do zmian w KP. (więcej…)
O ile zarządzanie dokumentami w Baseline™ nie jest nowością, o tyle nowością jest zarządzanie dokumentami papierowymi. Przygotowaliśmy dedykowane narzędzie, które umożliwia sprawną ewidencję pudeł i segregatorów służących do archiwizacji dokumentów firmowych. (więcej…)
Konferencja LAW SUMMIT już za nami! Prelekcję jaką mieliśmy przyjemność poprowadzić obejrzało ok. 60 specjalistów z dziedziny prawa. Temat naszego wystąpienia „Zarządzanie Kancelarią na przykładzie wybranych procesów” wzbudził duże zainteresowanie odbiorców. (więcej…)
Szanowni Państwo,
W wakacyjnym wydaniu newslettera przygotowaliśmy zbiorczą informację o najnowszych funkcjach programu jakie znalazły się w planowanym na sierpień 2018 wydaniu 8.2.0 systemu Baseline™. (więcej…)
Baseline uruchamia newsletter-a. Chcesz się do nas zapisać i być na bieżąco z aktualnościami oraz produktami z rodziny Baseline™? Poniżej informację, które Cię zainteresują: (więcej…)
Baseline™ to świetny Program dla Kancelarii Prawnych. Pomaga porządkować sprawy i dokumenty, automatyzuje czynności związane z rejestracją pism, obiegiem dokumentów, zarządzaniem umowami oraz wystawianiem faktur. Właśnie dlatego stworzyliśmy dedykowaną stronę internetową poświęconą temu zagadnieniu. (więcej…)
18 marca 2018r. firma Baseline uczestniczyła w Targach Pracy AGH poszukując stażystów i pracowników na takie stanowiska jak programista, tester, inżynier oprogramowania. Targi odwiedziły tysiące studentów i absolwentów studiów wyższych informatyki i nie tylko. (więcej…)
W niedzielę 25 lutego 2018r. odbyło się szkolenie dla koordynatorów i kierownictwa Fundacji Mam Marzenie wieńczące wdrożenie Baseline™ dla wszystkich 16 oddziałów zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od lat wspieramy Fundację w prowadzeniu szlachetnej misji niesienia pomocy dla podopiecznych. (więcej…)
Szanowni Państwo,
W noworocznym wydaniu newslettera przygotowaliśmy zbiorczą informację o najnowszych funkcjach programu jakie znalazły się w planowanym na styczeń 2018 wydaniu 7.15.0 systemu Baseline™. (więcej…)
Proces sprzedażowy to rdzeń każdego CRM-a. Postanowiliśmy rozbudować obecną postać procesu i umożliwić zarządzanie pipeline’m w formie interakcyjnej checklisty z zachowaniem dotychczasowej formy prezentacji graficznej procesu. (więcej…)
Plugin Voip to nowa pozycja w ofercie Baseline. Integruje możliwości centrali telefonicznej z systemem Baseline™ oraz umożliwia nawiązywanie jak i odbieranie rozmów telefonicznych od klientów bezpośrednio z poziomu systemu Baseline™. (więcej…)
We wrześniu 2017 światło dzienne ujrzała nowa wersja systemu 7.12.0, a razem z nią wiele ciekawych udogodnień i rozwiązań. (więcej…)
SMSAPI to platforma do masowej wysyłki SMS, MMS i wiadomości głosowych VMS w celu dostarczania powiadomień oraz prowadzenia działań marketingowych. (więcej…)
Zachęcamy do zapoznania się z wypowiedzią naszego Dyrektora Zarządzającego w Gazecie Krakowskiej oraz Dzienniku Polskim. (więcej…)
Produkcja nowej wideoprezentacji Showreel 2017 dobiegła końca. Zachęcamy do zapoznania się z naszym materiałem video. (więcej…)
Przedstawiamy zupełnie nowy, alternatywny wygląd interfejsu głównego aplikacji www dostępny w najnowszej wersji systemu Baseline™, która światło dzienne ujrzy w marcu b.r. (więcej…)
Styczeń to czas podsumowań realizacji postanowień z ubiegłego roku. Z satysfakcją informujemy, iż udało się nam wykonać 100% założonego planu rozwoju oprogramowania na rok 2016.
Wystawianie faktur sprzedażowych zazwyczaj wiąże się z powtarzalną czynnością wykonywaną co miesiąc w każdej firmie. Ta powtarzalna czynność wymaga dużej ilości czasu oraz uwagi (więcej…)
Czym wyróżnia się Baseline™ na tle innych rozwiązań? Na czym polega unikalność rozwiązania? Jakie korzyści niesie Baseline™ dla firm? Na te i inne pytania odpowiadamy w listopadowym artykule Polskiego Przemysłu. (więcej…)
W listopadowym wydaniu miesięcznika Computerworld poruszony został wątek systemów DMS, a dokładnie „Na co należy zwrócić uwagę przy wyborze oprogramowania do zarządzania dokumentami”. (więcej…)
W październiku w sklepie Google Play znajdzie odsłonę zupełnie nowa aplikacja mobilna Baseline™, nad którą od dłuższego czasu pracowaliśmy. Przede wszystkim poprawiliśmy jej czytelność oraz ergonomię użytkowania. Wprowadziliśmy wiele dodatkowych funkcji m.in. (więcej…)
Wdrożenie nowej strony domowej otwiera kolejny rozdział w rozwoju Baseline. Nowy serwis pokazuje jak Baseline rozwinął się jako firma, dostawca i partner. Na przestrzeni kilku ostatnich lat znacznie rozbudowaliśmy zespół, poszerzyliśmy nasze portfolio usług i produktów (więcej…)
Obsługa delegacji zawsze wiązała się z papierologią oraz mnóstwem czasu jaki musiał być poświęcony na jej rozliczenie. Problem nasila się gdy ilość delegacji zaczyna wyraźnie wzrastać, a ludzi do pomocy w rozliczaniu nie przybywa. (więcej…)
Dużą siłą systemu Baseline™ jest możliwość obsługi procesów w kontekście wielu podmiotów na jednym systemie bazodanowym. W odróżnieniu od klasycznych programów kadrowych i księgowych, nie ma konieczności logowania się na inne konto lub inną bazę danych. (więcej…)
Budżetowanie jest jednym z ważniejszych elementów skutecznego zarządzania przedsiębiorstwem. Każda firma planując wydatki czy prognozując sprzedaż w domyśle uczestniczy w procesie budżetowania. Problem w tym, że na rynku nie ma wielu narzędzi, które są w stanie kompleksowo zautomatyzować zarządzanie budżetem (więcej…)
Moduł komunikacyjny Baseline™ oraz Ekstranet zostały rozbudowane o możliwość wysyłania pojedynczych lub masowych powiadomień sms do użytkowników systemu poprzez platformę SerwerSms.pl. Integracja umożliwia również wysyłanie spersonalizowanych wiadomości ECO lub FULL do klientów znajdujących się w bazie systemu CRM. (więcej…)
Do końca stycznia 2016, przy zakupie Elektronicznego Obiegu Dokumentów Baseline™ otrzymasz w prezencie niezbędny sprzęt firmy Brother! Połączenie funkcjonalności systemu Baseline™ z niezawodnością urządzeń Brother to doskonały wybór i wprowadzenie innowacyjności w Twojej firmie. (więcej…)
Jest nam niezmiernie miło zakomunikować, iż w dniu 02.11.2015r. jako pierwsi w Polsce uzyskaliśmy certyfikat Dane chronione wydany przez jednostkę certyfikującą TÜV NORD Polska Sp. z o.o. Certyfikat TÜV ma na celu uwiarygodnienie dostawcy oraz jego produktów na rynku biznesowym. (więcej…)
Jakiś czas temu publikowaliśmy artykuł o integracji Baseline™ z pakietem MS Office. Teraz chcielibyśmy przybliżyć naszym użytkownikom funkcjonalność jednego z komponentów systemu, który odpowiada za możliwość podglądu plików Office bezpośrednio w przeglądarce bez konieczności zapisywania plików na dysku i otwierania w dedykowanym programie. (więcej…)
Baseline™ umożliwia rejestrowanie i katalogowanie dokumentów papierowych w centralnym archiwum elektronicznym. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie, udostępniliśmy możliwość zamawiania dokumentów archiwalnych znajdujących się w zewnętrznym ośrodku przechowywania. (więcej…)
System Baseline™ został rozbudowany o kolejną, bardzo przydatną funkcjonalność związaną z pracą rozproszoną na plikach. Integracja z popularnym pakietem MS Office podnosi bezpieczeństwo i usprawnia zarządzanie wersjami dokumentów. (więcej…)
Szanowni Państwo,
W majowym wydaniu newslettera przygotowaliśmy zbiorczą informację o najnowszych funkcjach programu jakie znalazły się w planowanym na maj 2015 wydaniu 6.0.0 systemu Baseline™. (więcej…)
Uruchomiliśmy w Baseline™ nowatorską metodę potwierdzania nadania oraz odbioru dokumentów papierowych z oraz do Sekretariatu. Niejednokrotnie zdarza się, iż uruchomienie elektronicznego obiegu dokumentów w firmie nie rozwiązuje w pełni problemów z dokumentacją papierową (więcej…)
Moduł Intranet powstał w celu lepszej organizacji pracy oraz poprawy komunikacji wewnątrz firmy. W skład Intranetu wchodzi wiele narzędzi wymiany informacji tj: (więcej…)
Szanowni Państwo,
W bożonarodzeniowym wydaniu newslettera przygotowaliśmy zbiorczą informację o najnowszych funkcjach programu jakie znalazły się w planowanym na grudzień 2014 wydaniu 5.10.0 systemu Baseline™. (więcej…)
Dołącz do naszego zespołu pasjonatów i pomóż zmieniać rzeczywistość. Poszukujemy kreatywnych specjalistów IT do współpracy przy kolejnych projektach.